Garnier mineral protection 5

Sveikinuosi su jumis šį gražų penktadienio rytą ir tikiuosi, jog jūsų darbo savaitė praėjo sklandžiai ir sėkmingai. O tam, jog galėtumėte pilnavertiškai džiaugtis savaitgaliu, negalvodamos apie tokias smulkmenas kaip prakaitas, papasakosiu apie dar vieną man patikusį Garnier dezodorantą. :)
Jau esu pasakojusi apie Garnier mineral invisible dezodorantą, kurį naudojau kai šis dar buvo senoje pakuotėje. Kadangi jis man tikrai patiko, norėjau išbandyti ir kitus Garnier siūlomus dezodorantus, taip mano lentynoje atsirado šis kiaušinukas. Kalbant apie pasikeitusią dezodoranto pakuotę, sunku pasakyti geresnė ji ar ne. Naujasis dezodorantas rankoje guli tikrai patogiai ir užims mažiau vietos, jei norėsite pasiimti jį kartu kažkur vykdama, tačiau dezodoranto dozatorius yra viršuje ir priemonei einant link pabaigos negalėsite apversti šio kiaušinuko ir tiesiog palikti lentynoje, kad kaskart naudojant nereiktų laukti, kol priemonė subėgs link dozatoriaus. Asmeniškai man tai nesukėlė didelių problemų, kadangi kai liko nedaug priemonės palikdavau kiaušinuką paverstą ant šono, taip dezodorantas greitai sutekėdavo ten, kur reikia. Šio dezodoranto kvapas yra stipresnis nei mano prieš tai naudoto, gamintojas rašo, jog tai gaivus gėlių kvapas su obuolių, jazminų ir sandalo natomis. Mėgstančioms lengvesnius kvapus šis kvapas gali būti kiek per stiprus. Dezodorantas puikiai atlieka savo darbą bei netepa drabužių. Ko gi daugiau reikia ar ne? :)

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? Žinoma, jau nusipirkau!

Kaina: 3,04 €
Talpa: 50 ml
Kur įsigyti: Eurokos, Drogas, daugelyje PC

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo