Naturals Nude moisturizing kondicionierius

Sveikos, brangiosios! Kadangi praeitą savaitę nieko neparašiau, šiandien ateinu pas jus net su dviem įrašais ir pirmasis bus apie nuostabų atradimą - Naturals Nude kondicionierių! :)
Kadangi jau buvau išbandžiusi šio gamintojo šampūną, susigundžiau išbandyti ir kondicionierių, kuris pranoko visus mano lūkesčius. Pradėkime nuo aprašymo: papildytas augalų ekstraktais. Bambukų ir ramunėlių ekstraktai, sojos baltymai, avokado ir taukmedžių sviestas drėkina ir maitina plaukus. Suteikia elastingumo, spindesio. Saugo nuo vėlimosi. Priemonė iš tikrųjų puikiai sudrėkina ir pamaitina plaukus, jie tampa labai švelnūs ir minkšti (kadangi jau spėjau šį kondicionierių parekomenduoti giminaitei, jos reakcija buvo: ,,plaukai švelnūs kaip kūdikio užpakaliukas!" :)). Kondicionierius yra labai tirštas, beveik kaukės konsistencijos, o jo kvapas yra gaivus ir neįkyrus. Kadangi mano plaukai linkę labai veltis, šis kondicionierius man yra tikras išsigelbėjimas, be to, naudojant šią priemonę, plaukai ėmė mažiau elektrintis. Tai jau antras šio kondicionieriaus buteliukas mano vonioje ir manau, kad tikrai ne paskutinis, kadangi dar nesu atradusi geresnio ir labiau tikusio mano plaukams. :))
AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? TAIP, TAIP, TAIP!!!

Kaina: 4,09 €
Talpa: 325 ml
Kur įsigyti: Eurokos

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo