Garnier micelinis vanduo

Sveikos, brangiosios! Tikiuosi grįžusi žiema jūsų nesušaldė ir šiltai įsisukusios pleduke, su arbatos puodeliu rankoje, užsukote pas mane, kadangi šiandien papasakosiu jums apie savo makiažo valymo priemonę Nr.1!
Tai ne pirmasis mano bandytas Garnier makiažo valymo produktas, jau esu pasakojusi apie raminamąjį akių makiažo valiklį, kuris man labai patiko. Kadangi Garnier siūlo ir kitų alternatyvų, man buvo labai smalsu jas išbandyti, todėl mano rankose ir atsidūrė šis micelinis vanduo. Iki tol jau turėjau patirties su visiems gerai žinomu Biodermos miceliniu vandeniu, kuris nors ir buvo tikrai puikus, tačiau jo kaina vis dėlto kandžiojosi. Garnier siūlo kur kas prieinamesnį produktą, kuris praktiškai nenusileidžia pastarajam. Kadangi tai jau antrasis šio gaminio buteliukas, galiu pasakyti, jog šis micelinis vanduo man puikiai tinka ir patinka. Jis švelniai, bet be problemų nuvalo akių makiažą, nealina blakstienų, nepalieka nemalonaus jausmo. Sakyčiau, jog jis man tiko net labiau nei Biodermos micelinis vanduo. Jei dar neatradot makiažo valymo priemonės, kuri tiktų ir patiktų - mielai siūlau išbandyti šį micelinį vandenį.

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? TIKRAI TAIP, jau dairausi trečiojo buteliuko. :)

Kaina: 3-4 €
Talpa: 125 ml
Kur įsigyti: Drogas, Eurokos, Maxima

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo