Naturals Nude moisturizing šampūnas

Brangieji, siunčiu didžiausius sveikinimus prabėgusių švenčių proga! Linkiu, jog šie metai būtų dar geresni, produktyvesni ir šaunesni nei praėjusieji. O tam, kad nenuobodžiautumėte čia užsukę, pradedu apžvalgą apie Naturals Nude šampūną. :)
Turiu prisipažinti, jog ilgai delsiau rašyti apžvalgą apie šį šampūną, kadangi apie jį mano nuomonė yra ganėtinai dviprasmiška. Bet kadangi ir toliau jį naudojant, nuomonė neapsistojo ties kažkuriuo kraštutinumu, pasidalinsiu visais pastebėjimais apie šią priemonę. Pradėkime nuo gamintojo aprašymo: Papildytas augalų ekstraktais. Bambukų ekstraktas ir sojos baltymai drėkina sausus ir pažeistus plaukus. Avokado, taukmedžio sviesto ir vaistinių ramunėlių medžiagos atkuria ir maitina plaukus. Suteikia elastingumo ir spindesio.
Kai pirmą kartą išbandžiau šį šampūną man jis visiškai nepatiko, todėl numečiau jį į tolimiausią vonios kampą ir pamiršau, tačiau po kurio laiko nusprendžiau suteikti šiam šampūnui dar vieną šansą. Nors šis šampūnas turėtų drėkinti ir maitinti plaukus, mano plaukams jis to tikrai nedaro ir naudojant šį šampūną neįmanoma išsiversti be balzamo ar kondicionieriaus (naudojant kartu su tos pačios serijos kondicionieriumi nekyla jokių problemų dėl sausumo). Kadangi mano plaukai yra mišrūs ir linkę greitai susiriebaluoti, šio šampūno pliusu tampa tai, jog plaukai išlieka nesusiriebalavę ilgiau, tačiau toms, kurių plaukai sausi, nedrįsčiau rekomenduoti šios priemonės. Šis šampūnas puikiai susidraugavo su mano jautria galvos oda, kuriai dažniausiai niekas neįtinka, todėl mielai jį naudojau kartu su priemonėmis, kurios gausiai drėkina ir maitina plaukus. Priemonės kvapas yra gaivus, jis puikiai putoja, o sudėtis turi ir savų pliusų, ir minusų:
Nežinau ar tai tik atsitiktinumas, tačiau šio šampūno griebiausi tada, kai mano plaukai ėmė labai, labai slinkti ir naudojant būtent jį slinkimas liovėsi! Vien dėl šios priežasties jau negalėčiau sakyti, jog tai bloga priemonė. Tenka pripažinti, jog plaukams šis šampūnas patinka, nors ir prireikia papildomų priemonių.

AR PIRKČIAU DAR KARTĄ? Tikriausiai taip, jei neatrasčiau kitos tinkančios priemonės.

Kaina: 4,09 €
Talpa: 325 ml
Kur įsigyti: Eurokos

Jūsų atsiliepimų apie šį šampūną labai lauksiu komentaruose! :)

Komentarai

  1. Sveika, labai idomi nuomone :) mano plaukai taip pat greitai besiriebaluojantys, taciau to nesumazino... likdavo svelnus tikrai, bet skaiciau vienos merginos nuomone, ji teige, kad sampunas skatino plauku slinkima.. ir zinok is tikro, as prisimenu, kad tuo metu kai naudojau, man tikrai labai slinko plaukai!!! as buvau issigandusi tikrai, bet kaip tik baigesi priemones, ir pakeiciau i kita sampuna... slinkimas liovesi :) man plaukus sudrekindavo, tapdavo minksti svelnus, bet daugiau nepirkciau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki! Labai įdomu, gal galėjo pasikeisti šampūno sudėtis? Aš taip pat esu skaičiusi kitų merginų atsiliepimus apie šį šampūną, jos jį labai gyrė, todėl ir pati nusprendžiau jį išbandyti.:) Tačiau kaip bebūtų, tai tik dar kartą patvirtina pasakymą, jog kiekvienam savo. Labai ačiū už komentarą! :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Live clean šampūnas

ELFA priemonės su varnalėšomis nuo plaukų slinkimo